Srpen 2010

31.08.2010(útorok)

31. srpna 2010 v 11:09 | vevnisko |  môj dietníček
thin32
Večer som toho veľa nenaspala stále mi vŕta hlavou či to čo chcem dnes urobiť je správne vec. Ešte som sa totiž nikdy s chalanom nerozišla zoči voči .... viem že to bude ťažké ale ja ho už nemilujem začala som si rozumieť s uplne iným chalanom len ten je ako som už spomínala pre mňa úplne tabu (vzdialenosť nás rozdeľuje ale láska spojuje) teda aspoň dúfam, že je tam aspoň iskierka toho krásneho citu.

12:45: urobila som to rozišla som sa sním ešte že v dobrom a on to pochopil a mal aj rovnaký pocit z toho nášho vzťahu, no to bolo skôr kamarátstvo s občasnými bozkami.
10:30
actívia, fitness cereálie, jablko

i am back at home

30. srpna 2010 v 13:15 | vevnisko |  kecy
m1
Takže je to tu opäť mám problém... som doma a som zamilovaná to doma počiarkujem pretože môj objekt záujmu býva asi 70km odo mňa. Neviem čo budem robiť nechcem aby to čo medzi nami je skončilo iba preto že diaľka nás rozdeľuje no ak by som chela niečo viac bolo by to neskutočne ťažké. Baby ak viete čo ďalej tak mi prosím poraďte lebo sestra má taký názor aby sme začali spolu chodiť ale ak to spravíme tak to bude limitované ja chcem skôr ostať veľmi doboru kamarátkou aby to neskončilo... a to som nepovedala to podstatné že som ešte stále zadaná síce nie šťastne a uvažujem dosť silno o rozchode. Hádžem sem aj jedálniček aj keď nebude nič moc
10:00
piškóty, jogurt, jablko, káva s mliečkom a cukrom
14:00

papa :*

26. srpna 2010 v 22:12 | vevnisko |  kecy
th01
Lásky neopúšťam vás navždy len na tento víkend som si pirpravila niečo špeciálne. Zajtra totiž skoro ráno odchádzam vláčikom na chatu medzi tých, ktorí mi rozumejú medzi mojich kamarátov. Ideme si riadne užiť posledných pár dní prázdnin a seba :* tak sa tu zatím majte a držím pästičky nech sa vám darí...

to hádam nie je pravda

23. srpna 2010 v 18:35 | vevnisko |  kecy
im
Keď sa darí tak sa darí, čo si budem nahovárať mám staršnú depku a k tomu som aj dačo chytila. V sobotu som si bola sadnúť s kamoškou a dala som si dáke frappé a čo sa nestalo... Už v nedeľu ráno som sa prebudila s neznesiteľnou triaškou. Bolelo ma celé telo a najmä bruško :( ... celý deň som preležala a do úst som vložila len nevyhnutné množstvo jedla. Dnes to bolo takmer rovnaké našťastie bez tej triašky a bez pocitu slabosti. Zajtra sa chystám kuknúť dáke šaty na stužkovú tak uvidím s akými pocitmi sa zobudím do zajtrajšieho dňa. Dúfam že vám kočky sa darí lepšie

ach :(

20. srpna 2010 v 20:21 | vevnisko |  kecy
Ráno som spomínala že sa chystám na jarmok a aj som sa tam dostala ale stalo sa čo sa nemalo... Všetko bolo fajn skočili sme s babami na kávu a potom sme sa vydali prešmejdiť stánky. A vtedy to prišlo.... pred sebou vidím môjho bývalého s jeho terajšou ženskou. Vedela som ža sa tam chystá a tiež som vedela že má niekoho nového. NO nevedela som, že keď ich spolu uvidím tak ma to tak zoberie... Okamžite som vystrelila domou a doteraz sedím rozmýšlam a jem .... je to neuveriteľné ale pomáha mi to ukludniť sa. Naozaj neviem čo sa to so mnou deje nie sme spolu už pol roka a ja ho stále milujem. To určite nie len mám slabú chvíľku a neviem nejde to opísať čo práve cítim. Je to v mojom vnútri ale nechce sa to dostať na jazyk... je nemožné to vysloviť. Dosť ma to vzalo idem si asi ľahnúť aj keď viem, že nezapím a že budem rozmýšlať nad mojim poondiatym životom, vzťahmi, školou, jedlom, postavou a nad ľuďmi ktorým som tak veľmi ublížila :(

20.8.2010(piatok)

20. srpna 2010 v 9:28 | vevnisko |  môj dietníček
... Tu sú tie spomínané topánočky inak celá kolekcia Navy baby doll sa podarila :* Dnes sa krásne vyčasilo tak dúfam že to dnes na miestnom jarmoku tak ako minulý rok roztočíme Bouncing bunny. Na ten minuloročný mám sice aj zlé spomineky, ale nie všetko je v živote ideálne. Až na jeden fakt, že dnes ráno som sa postavila na váhu a mám 56kg to jest o kilo menej Potlesk *219*, ak budem takto pokračovať tak do školy by som mohla nastúpiť s pekným okrúhlim číslom 55.

35g ovsené vločky, 90ml mlieko, 165g jablko

150kcal

19.8.2010(štvrtok)

19. srpna 2010 v 12:34 | vevnisko |  môj dietníček
fashionSom asi závislá na vysokých opätkoch :P Zistila som to včera pri nákupoch. Dala som si totiž jasný cieľ, čo nevyhnutne potrebujem a ja som domov prišla s topánkami a nič z môjho zoznamu som nekúpila :D. Ale keď Baťa má výpredaje raz za uherský rok a tie topánky sú božské a aj tak som o nich už dlho snívala... A vy ste na tom ako aj vy milujete dni keď si môžte obuť svoje obľúbené :*

PS: za každé 5 kilo dole si asi dáke pôjdem kúpiť veď si ICH zaslúžim :D

18.8.2010(streda)

18. srpna 2010 v 12:04 | vevnisko |  môj dietníček
ds
Jééj dnes sa ide na nákupy. Prišla som na to že opäť bažím po nových handričkách. To viete prídete domov z dovolenky všetko v prádle a uvedomíte si, že nemáte čo nosiť. Takže na dnes sa o dostatok pohybu nemusím báť. Len sa vás lásky moje chcem spýtať, že aké máte skúsenosti so skákaním cez švihadlo. Ráno som to vyskúšala bola to sranda, ale neviem koľko skokov je tak ideálne aby to malo aj dáky účinok.
100g nektarinka,113g hruška

17.8.2010(útorok)

17. srpna 2010 v 13:20 | vevnisko |  môj dietníček
runway
NO konečne doma už som sa nudila :( celý deň len na pláži a opaľovať sa už som sa tešila domou ako si konečne zabehám, zacvičím a začnem jesť niečo iné ako pekárenské výrobky. Dúfam že vám sa darilo lebo ja ani len nechcem pomyslieť na to, čo všetko som tam pojedla, ale na čo som pyšná sú rybky a plávanie. Ryby milujem ale u nás sa nedajú zohnať kvalitné morské príšerky ak áno tak za nekresťanské ceny. A plávanie by som mohla robiť každý deň baví ma to viac ako čokoľvek. Škoda, že otec nechce o bazéne ani len počuť. Inak počas dovolenky som si premyslela môj ďalší postup v chudnutí.
30g vločky, 80g mlieko, 165g jablko

115kcal

5.8.2010(štvrtok)

5. srpna 2010 v 13:34 | vevnisko |  môj dietníček
Konečne som sa sem dostala moc sa ospravedlňujem že tu nechodím ale mám troška pracovný a cestovný týždeň. Dnes sa balím lebo zajtra odchádzam na dovolenku opäť tlstá a hrozná v plavkách :( čo som mohla iné čakať že budem mať takú silnú vôlu a že to dokážem. Neverila som že to poviem ale teším sa na školu konečne budem mať čas :D takto som stále niekde inde a nestíham myslieť na jedlo a hádžem do seba hocičo a hocikedy.
PS :Tej kolonky mimom sa strašne bojím dnes idem do kina, pukance sú fajn aj zdrevé ale keď v stánku pred kinom sú maslové a vždy tak krásne voňajú.
musli, mlieko
305kcal
nič

polenta, rajčina, paprika
250kcal

brigáda

2. srpna 2010 v 21:04 | vevnisko |  kecy
Takže po krásnom týždni na tábore som sa vrhla do práce. Na konci prázdin si chcem ísť kúpiť pár nezbytvných vecičiek. Preto som sa rozhodla že zarobiť si na ne bude asi najlepší spôsob, ako sa vyvarovať maminych alebo otcovych narážok.